Saturday, August 6, 2011

Lesen L

Assalamualaikum~~

Aku keletihan pada ini hari maaa...air..air..air..air....aish2.makruh2.hehehe

Hari nih, aku dpt dh lesen L! hahaha. L je pon.



*oho! muka aku cam nerd! aku x pakai contact lenses ok! Kkak yang amik pic aku suh buang spec*


Tadi pegi PSM, blajara drive kereta dgn sorang pak cik nh. Aku panggil ye, Pok Awi.

Banyak kali kot Kereta tuh mati..samapi Pok Awi tuh cam nk marah aku jer. Aku beselah, buat muka x bersalah =p

Aku x sukalah main2 tekan clutch nh. Sakit jiwa tau x?

Tekan clutch satu hal, time aku drive tuh, blh plak aku b'khayal..tengok2 dah masuk lorong orang lain. Yang buat aku sedar bila tangan Pok Awi pegang stereng aku.hahaha. Mesti Pok Awi rasa terancam kan? :D

Bila bosan kau drive kt jalan straigt, aku dgn selambanya tekan minyak. Waaa..cam pro je ek? Pah2, Pok Awi cakap, "bawak sampai 60km/j je.."..ok2..aku lepas balik minyak tuh =p

Paling aku x suka adalah kat traffic light tuh. Kena bermain2 clutch,gear,minyak,brek dan sebagainya~~~

Akhir kata, aku mau kereta automatik! hahaha.baru dapat lesen L cik fana ooooooiiiii =p

p/S; 8 kali dah bagitau mak yg aku nak bukak pose dgn 8 gelas air! haha.tamak!

No comments:

Post a Comment

Pages