Tuesday, August 16, 2011

1st posting-Paediatric ward :)

SALAM RAMADHAN ke 16!!

"Pediatrics or paediatrics is the branch of medicine that deals with the medical care of infants, children, and adolescents. A medical practitioner who specializes in this area is known as a pediatrician or paediatrician"

Mesti korang tertanya2 kan? kenapa la minah nih post pasal paediatric plak kat sini..in english plak tuh.(ok2..bajet cam orang tanye =p).

Ok. Dengan ini diumumkan bahawasanya jadual posting aku dah keluar hari ini bersamaan 16 Ramadhan..dengan itu, aku dapat 1st posting di PAEDIATRIC WARD!!! kekeke..

Aku happy? maybe coz bila tengok balik jadual tadi, aku dapat O&G (pasal orang beranak) last sekali.hehehe *muka bangga*


adakah aku dapat jumpa budak2 macam nih?? hahaha..ok2.aku bajet cam aku duk kat oversea kan? study local je cik fana weh! hohoho (err..maybe anak foreigner? ;p)

Apa2 pun, niat mesti betul ok! Hati biar ikhlas nak rawat orang nih. Pesanan untuk diri sendiri,sila banyak2 bersabar since aku nih panas baran.hahaha


No comments:

Post a Comment

Pages