Monday, August 1, 2011

KFCM putus tunang!

Assalamualaikum!

weeee...sebenarnye, byk benda yg aku nk citer. Tp lebih afdal kita citer yg HOT dulu? hehehe.

mai sini nak citer pasal Khairul Fahmi nih. Kenal x? sape2 yg x kenal siapa mamat nih, sila terjun longkang dgn kadar yg segera!! hehehe. Ala..penjaga gol Malaysia yg hangat after berjaya dlm piala suzuki tuh. Nickname dia KFCM. Mula2 aku x tau pun ape maksud dia KFCM tuh..cam name ayam KFC plak kn? =p rupa2nya KHAIRUL FAHMI CHE MAT...



Skang dh kenal? Hensem x? umo same dgn aku tuh! =)

Tapi, aku bukanlah nak citer pasal nickname dia tuh. Yg nh lebih hangat! X delah hangat sgt coz dah berlaku dlm minggu lepas agik.hehe. Korang mesti dah tau kan yg dia dah putus tunang dgn Elia. Sape2 yg x tau siapa elia, sila ke blog nh
--->jejariruncing.blogspot.com



waaaaa...sedih ok! kakak aku ingat aku gembira coz aku nh peminat KFCM tuh. Sedih beb! Aku follow blog tunang dia nh since M'sia menang piala suzuki hari tuh. Tu pun sbb orang kecoh2 sangat pasal penjaga gol Malaysia yg kononnya hebat tyme tuh. X tau nak salahkan sape dlm kes nih? Dengar citer KFCM curang. Aish..aku sangat2 pantang bile dengar kes curang2 nh -_-"

Salahkan KFCM? maybe..dah popular, dia mula lupa diri.
Salahkan Elia? maybe..coz dia terlalu menonjolkan ttg hubungan diorang.

Aish..pening aku pikir pasal nh..*mcm masalah dunia plak*

X pa2..aku yakin ade hikmah di sebalik yg terjadi nh. Kita x tau ape dia kn?

“Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia sangat baik bagimu dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia sangat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui.” (QS Al-Baqarah: 216)

p/s: Ya ALLAH, bagilah aku kekuatan utk tabahkan hati yang lemah ini...

No comments:

Post a Comment

Pages