Wednesday, August 3, 2011

Hari ini..

Assalamualaikum.

Salam ramadhan yg ke-3 ^^

Letih2..baru balik dari bank. Tadi teman ayah pegi CIMB bank kat Mydin. Ayah mau bukak akaun dgn buat kad. Agak makan masa la, tapi x delah sampai satu jam. Dalam 30 minit camtu dah siap. Bagus2.hehe

Lepas tuh masuk kat Mydin jap. Beli barang2 dapur. cewah! aku jadi suri rumah jap hari nih. Mak aku x ikut. so, aku la yg pilih2 sayur! Sayur je pon..hahaha..tu pun 2-3 kali kot kol mak kat umah. Nak sayur mane? hahaha. Ok la tuh kn? =p

Ayah aku beli 2 batang ekor lembu. Batang ke? haha. Mak nak buat sup ekor lembu hari nih. Sape2 yg nak rasa, mai2 umah aku! hehehe.

Balik2 terus bukak laptop, mau tengok ade x lagi orang upload jadual posting 4th year.. x da lagilah..silalah cepat upload. Aku mau stand by dari segi mental dan fizikal! cewah! =p

p/s: kekuatan aku belum mencukupi.

No comments:

Post a Comment

Pages