Tuesday, May 15, 2012

Novel.JIwang.Fobia lelaki


Esok exam end posting psychiatry,

dan hari nih aku pulun duk study NOVEL.hakhakhak XD




Nih dia novel aku duk pulun tuh.

Aku beli novel nih time habis posting Medical hari tuh.

Mula2 cerita dia nih x adalah best. Bagi aku bese2 je...

Tapi makin aku baca, makin best, makin kuatlah plak air mata nih merembes keluar?

hahahaha...

Beselah, kalu karya SITI ROSMIZAH nih, 

memang x boleh la kalu aku baca x menangis. >.<

bila baca buku nih, aku terpikir beberapa perkara...

1) Kenapa kalu perempuan buat salah sket, lelaki cepat melenting??? Kalu lelaki yang buat, x apa plak?

2) Kalu perempuan keluar dgn lelaki lain, dikatakan curang (walaupun lelaki tuh hanya kawan). Tapi, kalu pasangan perempuan(lelaki) tuh nak kahwin dgn perempuan lain, x apa? Ikut sunnah Nabi lah kononnya...tapi, kenapa hal kahwin je ikut sunnah? Kenapa hal2 ibadat lain x ikut sunnah? puasa? solat? sedekah? pewwwwwww~~~ Lelaki~~~~

3) Zaman sekarang, sangat susah nak cari lelaki yang betul2 ikhlas sayang dan terima kami kaum wanita ini dengan seadanya, bukan kerana paras rupa.

4) Lelaki kalau x buat perempuan menangis, memang x boleh kan?

5) Kat mana nak cari lelaki yang IKHLAS, SETIA, JUJUR?






Kalau 5 tahun yang lalu, aku adalah perempuan bodoh,

kini TAK.

Kalau 5 tahun yang lalu, aku selalu mengadap Hp tunggu SMS,

kini TAK.

Kalau 5 tahun yang lalu, aku 'setia' (kononlah)

kini TAK.

Kalau 5 tahun yang lalu, aku selalu menangisi,

kini TAK.

Kalau 5 tahun yang lalu, hati aku lembut macam Softlan,eh? ;p

kini TAK.

kesimpulannya, KATAKAN TAK NAK pada bzzzzzzzzzzzzzzzz~

hahahahaha.

phewww~~~

Sekali hati aku terluka, aku x akan bagi terluka lagi untuk orang yang sama. 

Hati nih langsung x dihargai. Buat abis boreh jo~

Eh??? 

Kenapa aku duk melalut2 sangat nih? hahahaha. Aku nak cerita pasal novel, tapi duk kalut cerita benda2 yang lain? kah kah kah kah XD

p/s: Maaf kalau aku kuat berdiam diri bila duduk bersebelahan. Aku bukan seorang pemalu dan juga bukan seorang pendiam. Tapi sebab aku FOBIA dgn  LELAKI #truth

Eh, sekejap p/s ke-2

WISH ME LUCK! Nak exam weeeehhhhh!!! >.<





No comments:

Post a Comment

Pages