Sunday, May 20, 2012

Hindi film

ASSALAMUALAIKUM!

Hari nih hari Ahad dan Kelantan cuti coz tem TRW masuk final semalam utk FA dan KELANTAN MENANG ok! hahaha.(bajet cam aku minat setia bola). Malam tadi, serius aku tak tahu nak buat apa, so aku pun dengan jayanya tidur seawal yang mungkin,9.30pm beb! Dan aku bangun pukul 6.45am..9 jam aku tidur! After subuh tuh aku pun on9 la sekejap,30minit camtuh..dah letih on9, aku pun bukak tingkap kat tepi katil aku  nih. Aku pun baring2lah sambil nikmati angin sejuk di awal pagi..lantas mata ku pun kuyu kembali dan bangun2 pukul 11.30am! Syabas Farhana! Petang tadi, sempat gak aku tidur sejam..phew~~~ Ok, skang nih mata aku dah cam racoon..no hal lah coz racoon comel kot? hahaha XD

Malam nih, otak aku pun dah set yang aku malas nak study.ceh! Jahat punya otak! Merosakkan tuan ko je kan? -__-"

Aku makan malam sorang2 je dalam bilik nih (yelah, single room kot?) sambil tonton Kabhi Kushi Kabhi Gham. YA! aku tonton Kabhi Kushi Kabhi Gham..hahaha.Citer nih dah berpuluh kali kot aku tengok. Best ok! berpuluh2 kali aku tengok pun, aku still nangis macam 1st time aku tengok citer nih dulu2. Dah berapa tahun eh citer nih? 7/8 tahun...aku pun dah lupa. Tapi, serius citer nih best. Bagi aku citer nih citer terbaik untuk seisi keluarga coz adanya nilai2 murni tentang keluarga, kasih sayang dan percintaa di sini. errrkkk??? skemanya..pheww~~







HAPPY FAMILY..


Dan part aku paling suka tentulah part Shah Rukh Khan(SRK) ngan Kajol! Sweet kot? Paling best before diorang bercinta, yang Kajol tersalah orang. Yang dia ingat SRK tuh tunang kawan dia. Siap sajak bagai.hahaha. Cinta diorang nih nampak telus n real je dalam citer nih. kan? kan? Before nih ada gak gosip yang diorang nih bercinta kat luar set, sampai Ajay Devgan, suami si Kajol nih dah tak bagi bini dia nih berlakon ngan SRK. Eh, tapi nih mak aku lah yang bagitau.hahaha. ;p


Aku kureng sket lakonan Kareena Kapor dalam citer nih coz lakonan dia agak gedik n mengada? hahaha. Tapi, oklah..dia best gak walaupun....seksa? ;p


aaaahhh...aku nak gak suami cam SRK nih..sweet! cair beb! 




pasangan sopan dan pasangan seksa? ;p







Tempat kedua untuk citer hindi terbaik adalah 3 IDIOTS! Sape2 tak tengok lagi citer nih, baik tengok cepat2. Citer nih berMOTIVASI!! 1st time aku tengok citer nih time aku 3rd year hari tuh. Memang time tuh sesuai sangatlah aku tengok citer nih..time2 nak pro kan.hehehe. Memang semangat giler nak study lepas tuh.hahaha.eh, aku tak tipu tau!




Citer nih aku rasa cukup ramuan kot! Ada sedih, kelakar, happy..Citer nih nak bagitau kat kita yang study ada caranya. Bukan hafal menonong je. Kena ber'praktikal'. Sbg contoh, kawan Amir Khan nih, study sampai tengah2 malam tapi tak dapat jawab soklan exam..tapi Amir Khan study sekejap, then tidur time minggu exam tuh dan hasilnya mendapat cemerlang beb! Dan itulah yang aku praktikkan sejak naik tahun 4..di mana aku x pernah nak stay up, dan aku tidur awal skang nih..tapi,kenapa aku still tak dapat cemerlang macam citer nih? hahaha..tepuk dada, tanya ilmu sendiri! ;p


Aku tengok citer nih pun aku nangis gak.hahaha. Sori! Kolam air mata aku memang dah bocor kot? hahaha. Aku sedih kot tengok part Amir Khan yang semangat setiakawan tuh, time kawan dia koma lepas bunuh diri.huhuhuhu..dan aku jatuh hati kat mamat Amir Khan nih after tengok 3 Idiots nih la! hahaha. Serius, citer nih dia nampak cam innocent, baik, bijak, cute.hakhakhak.



Comel kan? *mata bersinar2*

Dan part paling suka dalam 3 Idiots nih time diorang nak selamatkan kakak Priya nak beranak. Perghhh..cara diorang tolong tuh memang mantaplah! Membuatkan aku kagum dengan budak engineering. terkesima aku tengok! OK. Hyperbola. Fullstop! ;p



Ok, aku nak usha2 notes sket esok. Esok dah start posting baru, Neurology. 2 minnggu je posting nih dan next week kitorang dah exam. Kejam x? hahaha.. c(-:



1 comment:

Pages