Sunday, May 20, 2012

FRIENDS






Nah! Aku x boleh tido malam nih..dan inilah hasilnya!

Aku buat quotes kat pic yang aku ada.hahaha.

selebihnya aku upload kat blog aku satu lagik. 

The Other side Of Me :) -link di sebelah http://docpeace.blogspot.com

x ada keje kan? ;p

Oho! Blog aku satu lagi tuh,

hanyalah blog bergambar yang gambar2nya aku upload.

Blog satu lagi nih aku buat bersempena aku suka seni dan merealisasikan cita-cita aku dulu yang x kesampaian iatu ingin mengambil jurusan seni..fuh! ayat.hahaha XD

Oleh itu, gambar2 yang aku upload dan akan diupload adalah

1) gambar2 yang aku lukis. (biar burok, aku still nak upload.hahaha)

2) patung model yang aku sketch baju diorang (biar burok, aku still nak upload.hahaha)

3) pics yang aku snap ke mana saja aku merantau.hakhak XD 
(biar x berkuatliti, aku still nak upload.hahaha)

4) pic yang aku buat quotes 
(kalu sape2 nak copy paste,silakan. OK,aku tau aku perasan yang orang nak copy walhal sebelah mata pun x pandang.kahkahkah)

So, kesimpulannya, aku akan buat upload apa saja..x kisah ada orang ke x yang visit blog tuh coz aku adalah aku.eh? Tiba2 je.hahaha :D




No comments:

Post a Comment

Pages