Sunday, May 27, 2012

Panas.Exam.Novel.


Bumi Kelantan skang nih sangat2 membahang! Aishh..peluh memercik je kuar dari liang2 roma badan nih. Sampai aku kena pindah dari atas katil ke bawah katil. Duk betol2 bawah kipas. Tu pun x hilang sangat kepanasan nih. Adakah aku banyak dosa? hahaha..pandai2 je aku kira dosa pahala diri sendiri eh? ;p

So, skang nih memang hidup aku kat lantai nih jela. Next sem, x payahlah USM susah2 bagi aku katil.hahaha. Tapi best gak duk bawah nih. Tido, makan, study, on9, tgok citer, bace novel sume duk bawah nih. Katil sebagai tempat letak beg, juga sebagai letak kain baju yang belum berlipat.hakhak.



Tengok! Laptop, notes, alat2 tulis, hp, kotak tisu, novel sume duk kat bawah! 

Minggu nih aku exam neuro. Hari khamis exam MCQ n SEQ. Dan seperti biasa, time2 nak exam camnih, otak aku akan buat2 x sedar diri sket..eh, bukan sket, tapi banyak. ;p

Nampak x novel tebal aku tuh? Yang wane hijau tuh? Novel baru beli Jumaat lepas.hahaha. Karya SITI ROSMIZAH lagi! :) Petang nih aku ingat nak buat MCQ memandangkan kitorang x da kelas, tapi konon2 nak relax otak la sekejap, so bacalah novel. Ingatkan 30 minit je nak baca then melarat ke 40 minit, 1jam, 2jam dan seterusnya 3jam. Menangis2 kot aku baca novel nih. Emo! hahaha. Ok. skang aku dah boleh stop baca novel nih. Coz dah abis tahap klimaks dia.hakhak. Tinggal heroin nak balas dendam je. Maka, bolehlah aku teruskan study neuro aku dengan riangnya~~~!!!! XD

p/s: aku sengkek skang nih...sapa baik ati nak bagi duit kat aku? *mata bersinar-sinar* $_$


2 comments:

  1. kia serupa~kita serupa~ *sing it!*
    semalam tido kul 3.30am baca novel yg baru beli tuh.haha
    x leh nak stop.

    ReplyDelete
  2. x pa2.membaca kan amalan mulia? hahaha XD

    ReplyDelete

Pages