Thursday, November 10, 2011

nightmares

ASSALAMUALAIKUM!

Hari nih 11.11.11..cun kan? agak best kalu tunang ari nih, kawen 12.12.12..hahaha.ok2.aku mengarut.

Semalam aku mimpi ngeri lagi. 2 kali dah aku mimpi yang mengerikan tentang SURGERY nih
-_-"

2 hari lepas, aku mimpi aku pergi ward 2Intan cam bese..tengok patients hanya ada 5 orang je untuk team A..Pah2 aku pun pergilah kat salah sorang patient tuh. Aku try nak clerk dia, baru bagi salam, dia dah tarik selimut sampai ke muka sambil cakap "x se kecek gapo2.." dushh!!! Sedih aku, patients yang lain, sume dah ada student yang cover, yang tu je belum covered. Aku dah cuak giler coz team A kan under Dr. Isma..nak menangis aku...............then, aku pun bangun dari tido..So, mimpi aku x sempat nak habis.hahaha..

Semalam aku mimpi lagi..Aku kan balik USM esok(sabtu), so aku ingat nak pergi ward Ahad(Ahad cuti) tuh, saje2 la coz nak tengok ada patients sakit apa kan...x tau camna, tiba2 aku ter'miss' clerk patient. Tapi, aku still pergi ward. Sampai kat ward, doktor x mai lagi..So, aku pun nak pergi mandi kat bilik air ward tuh(aku x tau kenapa aku kena mandi kat ward dalam mimpi aku ;p)..Sampai2 kat bilik air tuh, aku nak masuk toilet. Aku bukak satu2 pintu bilik air tuh. Boleh plak aku ternampak janin mati dalam mangkuk tandas??? Nih mesti akibat tengok berita buang bayi banyak sangat nih. Toilet kedua plak aku jumpa bayi 1/2 bulan camtula terendam dalam mangkuk tandas. Mata tertutup..Entah camna la, Dr. Azhar n students yang lain masuk dalam toilet tuh nak buat ward round???? -_-" Tiba2 Dr. Azhar seru bayi yang dalam mangkuk tandas tuh, then bayi tuh terjaga ok!!! Aku dah seram semacam. Lepas Dr. Azhar cakap sket2, then dia ajak balik ward 2Intan..Dia cakap camni, "ok! masa untuk kehancuran awak semua" Aku dah kecut perut coz aku x clerk patient pon agik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tiba2, aku dengar, "adik, bangun! jom makan"..hahaha, mak aku kejutkan aku, so, mimpi aku stop camtuh je ;p

Mimpi2 menagrut nih akibat posting Surgery yang amat scary ok! waaaaaaaaaaaaaaaa...lambat lagi nak habis posting nih, 4 minggu agik!!!

p/s: case write up dah siap.lalalalala.jom kita menyanyi sambil menari.lalalala~~~

No comments:

Post a Comment

Pages