Friday, November 11, 2011

melalut 1

SILAP AKU JUGA KERNA JATUH CINTA,
INSAN SEPERTIMU SEANGGUN BIDADARI,
SEHARUSNYA AKU CERMIN DIRIKU
SEBELUM TIRAI KAMAR AKU BUKA UNTUKMU..
lalalalalalalalalalalalala~~~~~~~

Kat atas tuh lirik lagu semata2, x ada kena mengena yang hidup mahupun yang meninggal dunia. Eh,lagu nih best la! Aku minat lagu nih coz lirik dia ada tertulis dalam novel yang paling aku suka baca tuh ^^

Kesimpulannya, aku bosan + sedih coz esok nak balik USM da..
Dah x leh lepak2 camnih..lepak2 sambil tengok citer n makan2..Serius, aku x study pon balik nih, buat berat beg aku je bawak bailk buku surgery tuh.Dah la tebal! -_-"

Balik USM nih kena mengadap nota2, buku2, doktor2, logbook yang masih suci tuh..;(

p/s: aku harap kaito kid mari USM dan culik aku ke Jepun, then dapatlah aku jumpa Shinichi. Ok2..aku melalut lagi ;p

No comments:

Post a Comment

Pages