Monday, November 21, 2011

be strong

SURGERY POSTING

Posting yg paling byk kuar air mata.

Aku agk senstitif sket minggu nh.

Tension.Tension.Tension.

Logbook, case write up, study ntah ke mana, exam 2 minggu lagi.

Aku bkn budak pandai.

Aku budak biasa je.

Aku bkn kaki study.

Mood study aku swing2..

Mood study aku akan meningkat bile aku study calculation..
bukan study fakta.

Andai aku bukan budak medic skang nih...

Aku mungkin dah grad sebagai budak arkitek.

Mungkin dah keje?

Aku x salahkan takdir yg bawak aku ke medic.

Aku cuma nk org paham yg aku budak otak math transform ke budak otak biology.

Aku bkn FARHANA dulu.



Aku tau yang aku dah jatuh hati kat medic since aku 2nd y.

Aku nak teruskan medic aku..
aku yakin yg aku akn dapat apa yg aku impikan
sbb di belakang aku, adanya doa2 mak n ayah aku.






farhana, be strong! :)






1 comment:

  1. be strong & tough & brittle like austenitic stainless steel!

    ReplyDelete

Pages