Wednesday, November 23, 2011

hari ini

ASSALAMUALAIKUM

Kenapa ak suka sangat tido skang nih??? -_-"

kalu duk kat ward, semangat nak tau diseases itu ini,

then, bile balik bilik, terjun atas katil then ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz..

dahlah duk single room, memang syok la kan

kalu tido2, x bangun2..adehhh..

dahlah skang nih bumi kelantan nih hujan 24jam,

lagilah trigger aku nak buat taik mata dengan banyaknya~

Semalam aku tidur awal,11pm..

then, terbangun pukul 3.00am.

Terkejut coz tingkap bilik aku terbukak,angin kuat masuk dalam bilik.

Langsir plak duk lambai2..

Aku dah rasa cam x sedap hati nih..

tengok2 kat luar, hujan lebat+ribut kuat kat luar.

pokok2 memang ke kiri kanan dengan kuat,

pintu kat bahagian tangga hostel nih dum dam dum dam je.

Aku nih dahlah penakut.

Dalam kepala aku memang pikir bukan2la..

dan cam biasa, aku dah x leh tidur dah lepas tuh..

tiba2 rasa cam nyesal coz apply single room -_-"

Ok, tuh cerita pasal semalam..

nih cerita hari nih.

kelas iv fluid therapy tadi x tau apa2..

waaaaaaaaaaaaaaaaa.....

tensen plak. Aku,aida n padmini try kot nak paham

apa yang doc bagitau,

dan akhirnya, kami bertiga gagal memahaminya.

Bila tume doc tanya, sume paham ke? ada soalan x?

sume cakap paham, yela..dah lapar kot ;p

Lately, aku suka makan, makan, dan makan. :)

p/s:

1. start hari nih, aku nak berdikari! aku x nak dah mesej orang suh teman kalu aku takut malam2, aku nak buat cool je..

2. musim study dah tiba! jom same2 kita study~

3. x kenal, maka x cinta :)


1 comment:

Pages