Wednesday, January 18, 2012

exam end posting

ASSALAMUAlAIKUM!

Yay! aku dah abis exam! *muka bahagia*

Asalnya aku exam clinical ahad ari tuh. Pagi ahad tuh, aku dgn Nicholas(partner exam) pergilah cari doc kat department. Alih-alih, dia busy hari tuh coz ada interview utk master student kat USM. So, postpone keesokannya,Isnin.. Pagi2 Isnin pergi cari doc lagi kat department. Dia plak busy ari tuh, so doc cakap rabu. Stress kot coz 2 malam aku struggle n risau duk pikir soklan apalah yang doc nak tanya nih..sampai aku makan sekali sehari je utk 2 hari berturut2. -_-"

Hari rabu tuh, after habis exam MCQ, pergi cari doc lagi, tapi dia x ada kat department. Turun kat klinik, pun x ada. Mesej dia tanya, then he reply 'i will call'. So, tunggulah..sume orang dah abis exam. Aku dengan Niccholas je belum agik. After zohor, doc x kol2 pun. Aku dah siap sebak kot..last2 nangis kat toilet.ya! aku nangis coz x exam agik.haha.Orang nangis bila abis exam, aku duk beria-ria nak exam. (exam end posting amat dinanti2kan coz akan merdeka ok!) Tengah melayan jiwa, tiba2 ada mesej masuk, "2.3o, 4s" dari doc. Ok.Maksud mesej tuh, exam kat nward 4s pukul 2.30pm. Aku nih yang tengah berduka lara dalam toliet, kalut basuh muka. Mata merah ok.hahaha. Kuar bilik air, amik beg, terus ke hospital.

Hari tuh, aku dapat case venous ulcer dan aku bersyukur giler coz aku memang nak case ulcer. Ulcer, senang sket nak examine.hehehe. Doc plak dalam hati ada taman.weeeeeeee~~~~ dia baik. Akan bagi hint bila aku lost.kekeke.tQ doc! :))

Malam habis exam, geng2 paed+1 budak sport +1 budak ______(a'in,awak team apa? haha.lupa) pergi berjimba ria makan2. Balik2, tido dan x sedarkan diri.hehehe. Indah betol saat2 habis exam. Terasa dunia ini ana yang punya! lalalala~~

p/s:

1. lokasi sekarang adalah di rumah tercinta :)

2. esok paih+wife,kak zati n yus nak datang rumah! ;D

3. balik kali nih, langsung tiada sebarang nota mahupun buku yang dibawa pulang ke rumah.hahaha

4. hari nih Ally Iskandar kawen....>,<

5. cuba 'menjahit' hati dengan sendiri.eh? hahaha ;D

No comments:

Post a Comment

Pages