Saturday, January 28, 2012

CFCS GROUP 4A :)


ASSALAMUALAIKUM

Hari nih hari sabtu, esok ahad..dan esok dah start kelas.!! Butang kat white coat x jahit2 agik.malas2!!! Tapi, entry kali nih aku x nak cerita pasal aku malas, tapi aku nak cerita pasal aku rajin.hehehe. Sebenarnya, aku baru je balik dari Kuala Krai. Kitorang buat program komuniti (CFCS). Program nih sebenarnya under kementerian kesihatan malaysia(KKM), so kitorang tumpang sekaki la buat program nih gak. Alhamdulillah, KKM bagi kepercayaan kat kami untuk buat program nih. 90% kitorang involve dalam program nih. (aku rasa mcm aku ulang ayat program banyak kali kot.hehe). Program nih (ulang lagik!) ala-ala medical check up la coz KKM akan pilih tempat pedalaman. Doctors,nurses, pharmacist pun involve gak. Mula-mula kitorang involve exhibition je, then TER'involve' semua aktiviti plak. Tapi best!!! hehehe. Aku malas nak tulis ayat banyak2, so usha pics okay? :))


persiapan~~



3 sekawan nakal.hahaha



persiapan tempat exhibition





bunga sekuntum, kumbang berekor-ekor.hakhak ;p













model??? -__-"
;p















binatang nih x da kena mengena ok? ;p







registration :)








health screening-BP,Blood glucose






exhibition :)



2nd Day~~






Sy check BP doktor.segan ;p






Doktor2~~




yeay! dah abis :D




mula 'menggila' tanpa doktor2 ;p










mula packing2~~~






ok.si ketua sibuk bilang anak buah.takut tertinggal di Kuala Krai ;p





p/s: mengantuk.tata manusia sekalian! ;)

No comments:

Post a Comment

Pages