Sunday, January 15, 2012

DOA



Ya ALLAH ya tuhanku,

KepadaMu aku memohon segala-galanya,

KepadaMU aku bersujud,

Sembuhkanlah rakan ku di sana,

Sejahterakanlah kesihatannya,

Permudahlah segala-gala urusannya,

Jauhilah dirinya dari sebarang musibah, ya ALLAH.

Ya ALLAH yang MAHA MENGETAHUI,

Sesungguhnya hanya Engkau yang mengetahui segala-galanya,

Mengetahui hati dan perasaan dia,

Engkau redakan kegusaran di hatinya ya ALLAH,

Engkau kuatkan hatinya untuk menempuh dugaanMU ya ALLAH,

Semoga dia berada di dalam golongan orang2 beriman.

Ya ALLAH yang MAHA BERKUASA,

Sesungguhnya aku hambaMU yang khilaf di muka bumi ini,

Namun Engkau selalu MAHA MENDENGAR setiap rayuan dari hambaMU ini,

Aku memohon ya ALLAH,

Panjanglah umur dia,

Jauhilah diri dia dari sebarang bencana,

Ya ALLAH,

Untuk identiti dia, aku tidak menyebutnya ya ALLAH

kerana sesungguhya hanya Engkau yang MAHA MENGETAHUI segala-galanya.

YA ALLAH,

Kasihanilah diri dia ya ALLAH,

Walaupun aku mengerti,

setiap yang berlaku ada hikmah yang Engkau lampirkan.

Tolong dia ya ALLAH.

Sesungguhnya, dia seorang hambaMU yang baik.















No comments:

Post a Comment

Pages