Thursday, December 15, 2011

T_T

Kami dah lepas Surgery posting,

tapi kenapa still terperangkap dengan Surgery?

bila kami akan bebas?

kami punya hati dan perasaan

jangan buat kami macam nih

hanya kerana kami seorang

STUDENT.

Kami ingin belajar dan ingin diajar,

Kami ingin belajar dengan hati yang tenang

supaya ilmu mudah masuk..

bukan belajar dengan hati yang rusuh

dengan takut itu dan ini..

Andai aku punyai anak suatu hari nanti,

Andai aku punyai cucu suatu hari nanti,

Akanku ceritakan SEJARAH HIDUP ini kepada mereka

supaya mereka dapat memilih kerjaya dengan sewajarnya..

Aku x kan tetapkan anak aku akan jadi apa,

emak doktor, anak x semestinya akan jadi doktor.

Kepada ALLAH aku memohon,

Kepada ALLAH aku berserah,

Supaya hatinya lembut,

Supaya aku dan rakan2 aku lulus,

Supaya kami semua jauhi VIVA BORDERLINE itu,

Aku pohon Ya ALLAH..

p/s:

Belajar dari pengalaman adalah guru yang paling baik. Jatuh pada lubang yang sama adalah suatu kebodohan.

No comments:

Post a Comment

Pages