Sunday, December 18, 2011

mood ::homesick::

HIDUP HARUS DITERUSKAN

Aku jadi tenang sikit after 2-3 hari menghabiskan air mata dengan jayanya.
Thanx prog MSFT yang aku join hari tuh.
Coz prog tuh, aku dapat semangat balik.
thanx DR2! :)

Tapi, aku x nak cerita pasal MSFT tuh.
Kalu aku rajin, aku cerita ok?

Mood aku sekarang HOMESICK.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Saya rindu mak n ayah saya
:')



Ramai orang ingat dak kecik nih cucu ayah.hahaha
nih sepupu aku=anak sedara ayah aku.
Paling rapat dengan ayah aku.
Dia makin membesar.hehehe.
Tapi paling penakut, padahal anak sulong.
Adik perempuan dia cool jer.hahaha




Nih adik dak kecik tuh. Aina Sofia.
Budak nih suka main2 kira2 math ok!
Umur 5 tahun, dah start belajar darab -_-"




Masa kitorang kecik, mak aku selalu rotan kitorang dengan lidi
kalu sape2 x boleh jawab math dengan jayanya.hahaha
Mak aku terer math.
X payah guna calculator ok!
:)




Ramai orang ingat aku ada kakak je.
Aku ada abang gak la ;p
Tapi x ada sangat pic..beselah dak laki -_-"
Kami bertiga,selaku putri2
Encik Kamaruzaman
yang sentiasa bergosip sana sini bila bertemu.hehehe ;p



p/s: Bila ada masalah, pertama yang harus dituju,
ALLAH
seterusnya,
MAK n AYAH,
seterusnya,
KAKAK/ABANG,
seterusnya,
KAWAN2,
seterusnya,
TIDO.
kalu bangun2, x hilang gak masalah tuh,
KETUK KEPALA KAT DINDING.
ok?

:)




No comments:

Post a Comment

Pages