Thursday, December 22, 2011

minggu otopedik



ASSALAMUALAIKUM.




1. Pejam celik, pejam celik, hari nih dah hujung minggu ke-2 kitorang posting otopedik (tentang tulang). Setakat nih, posting nih sangat2 best! Dr. best, walaupun x dapat jawab soalan, diorang ajar satu per satu! :)

2. Masuk posting nih, dah mula dapat kenal isi hati orang dengan jelasnya! waa...aku kan ada 6th senses!!!

3. Dr. HO yang aku minat time surgery dulu, ada kat otopedik plak...dr ikut sy eh? hehehe. Tapi, hari tuh agak kecewa coz time kat cafe, aku nampak dia pegang tangan awek dia. Depan mata aku ok! Selera makan aku terus bertambah!! eh, bukan patut berkurang ke? hahaha. Dr. tuh cina, so x frust sangat.hehehe

4. Semalam Dr. tuh pinjam stetoskop aku. Comel jer dia.eh? hahaha ;D

5. Aku dah tau macam mana nak 'simen' tangan/kaki orang patah. Baru aku tau, yang simen tuh bukan kita guna simen buat rumah tuh.hahahaha. Kalu aku x jadi medical student, mati2 aku ingat simen tangan/kaki patah guna simen buat bangunan/rumah tuh. Rupa2nya guna kain je kot. Kain tuh, kena rendam dengan air, then jadi keras la!!!! ;p

6. Posting nih relax..x payah pikir pasal log book sangat. Oncall pun ikut team je. Dr. pun suka mengajar. Nak study pun enjoy. Nak tido pun banyak masa.eh??? hahaha

7. Tiap2 pagi kena keluar dari bilik awal. Coz seminar awal pagi. Before tuh, kena follow up patients. Dah la terpaksa naik turun lif. Ward otopedik merata2~~~~

8. Case write up x siap2. Next week kena hantar ok!!!! -_-"

9. Skang nih banyak tido. Petang tido, malam plak, tido awal! Cik Fana, sila sedarkan diri anda!!!

10. Esok aku balik rumah!!! 2 hari je, tapi x kisah! hahaha. ;p



No comments:

Post a Comment

Pages