Thursday, December 29, 2011

merapu



Minggu hati menjadi fragile~

1. Dapat tahu bad news.>.<

2. Malam ahad baru tahu yang result Viva Borderline utk surgery kuar keesokan hari

3. Pagi isnin, memang hati x tenanglah, after round,terus terjah surgery department. Perhati betol2, x ada nama aku. Mula2, tenang, tapi hati x tenang bila tengok list viva tuh sume budak2 terer..tambah plak, Dr cakap confirm 5 student yang akan remedial. Otak memang duk serabut time tuh. Tapi, bila aku duk pikir2, mesti ada hikmah ALLAH buat semua nih. Dan aku redha, kalu nama aku dah ditakdirkan aku akan lulus, aku akan lulus tapi kalu dah memang aku kena remedial, aku redha. Yang penting DOA!





Jasad aku kat USM, otak aku kat lain.

Aku pikir benda2 lain.

Baru aku perasan..

yang aku nih fleksibel.

Mudah terasa hati,

tapi mudah memaafi.

Hati pedih bertahun2 pun,

still boleh maafkan.

Menangis berkali2 pun,

still boleh lupa yang lalu.

Membenci berkali2 pon,

stil .................................

ok.

dah ngantuk, nak tido!



p/s 1: semakin hari, semakin banyak cakap benda merapu ;p

p/s 2: hari nih ade org cakap x suka aku. prisip aku senang. kalu 1 jari anda menunding ke arah org lain, ingat! 4 jari lagi menunding ke arah anda. paham? -peace,no war-

:)








No comments:

Post a Comment

Pages