Saturday, October 1, 2011

RANDOM

ASSALAMUALAIKUM

1. Minggu ke3 paediatric dah nak abis..esok dah start minggu ke4! 2 nxt week dah nak exam. Sila doakan aku eh? Case write up x mula2 agik, case present kat supervisor pun blom agik, log book masih comel lote.haha. 4 cases agik mau present kat doc include dengan supervisor -_-"

2. 2-3 minggu nih tido aku agak tunggang langgang! Ahad-Rabu ke Hospital KB. Ahad dari pagi-petang duk situ. Isnin-Rabu dari pagi-tengahari, petang kelas kat USM plak. Malam balik bilik memang study 2-3 muka surat, then studo dah...hohoho!

3. Mak aku cakap aku dah makin kurus! Skang nih aku makan pagi(minum milo je), tengahari(nasi, tupun kalu sempat), malam(order JUARA..makan sup2 jer)..amalkan pemakanan yang sihat! *tiba2 je*

4. Aku dah start takut nak pergi oncall malam2 coz Aida cerita something yang buat aku rasa x best dah. -_-"

5. Dah jarang mesej..

6. Dapat kenal ramai orang melalui posting ini! haha. Kak Bell, Kak Diyana, Kak Tiqah(comel!), Amin(sape2 x kenal mamat nih,sila terjun lombong!), Faiz(lawak giler!..dah kawen!..opss), Padmini, Wanyi, Nicholas(kaki tido time posting.haha), Joel...yang lain2 aku x sebut coz diorang bukan team aku.haha :D

7. Aku dah buat budak menangis dan meraung2 sebanyak 2x last week! ;p

8. Jadual belajar tenggelam dan timbul jer.haha.sekejap rajin, sekejap tarrraaaak~~~

9. Aku memang giler2 dan suka gurau itu ini dengan budak pempuan/lelaki..tapi, batas2 pergaulan aku tetap ada..halal2, haram2. So, paham2 jelah kalu aku tiba2 blah time ko nak duk sebelah aku kat sofa ok? Aku lari, x semestinya aku x suka kawan dengan ko, tapi batas pergaulan itu penting ok? :) (bajet cam mamat tu baca blog aku, fb pun aku x add.hehe)

10. Aku, aku, aku, aku...........................mengantuk! kekeke

p/s: beribu kali aku dengar BERIBU SESALAN...tp x sesal pun dengar =p

No comments:

Post a Comment

Pages