Friday, October 7, 2011

RANDOM 2

ASSALAMUALAIKUM

1. Log book smakin pulih dari mula2 dulu.hak2. Last week tunggu supervisor aku hampir 2 jam nak present kat dia. Dah buat appointment pun 2-3 hari lepas. Mesej dia cakap yang aku dah ade kat department. Then dia kol, "sorry Farhana, saya otw ke Besut!" Sebagai mentee yang baik, aku balas "x pelah doc, kita buat appointment next week ye?" :))

2. Rabu nih aku exam long case dengan DR. IKRAM. Sila doakan aku! ;p

3. Case write up x buat2 agik..yelah, x present pun agik kat supervisor kan~

4. Sem nih aku asyik baca novel novelis yang aku minat giler. NORHAYATI BERAHIM. best wooo! skang nih pun tengah membaca agik . (x sedar diri nak exam) ;p

5. Aku skang tengah cari patient untuk jadi subjek aku untuk projek CFCS.. sukati lah diseases apa2 pun, tapi nak yang duk kat area KB je. Anda akan dapat rawatan percuma di HUSM sebagai pesakit luar selama setahun! cepat2..hubungi saya di talian..013-53#####..haha.sengal! Eh! tapi nih serius tau!

6. Aku dah rasa sedih la nak tinggal posting paed nih...mesti rindu kat budak2 HKB nanti... :(

7. Semalam masih curik masa tengok HANTU BONCENG kat youtube.haha.best! :D

8. Hari kamis lepas ada orang jual insurans kat aku. Aku dah cakap yang aku x tau nak beli ke x..dia siap amik phone no,emel ic aku kot..nyesal plak bagi coz aku tekad x mahu beli! ;p

9. Kadang2 rindu, kadang2 x...apakah itu?

10. Dia baik, rupa?..hmmm..adalah. Suka melawak, tapi satu jer x berkenan, social dia terlalu tinggi. Kalu boleh,sila jaga batas2 pergaulan. Mana haram, jangan buat, mana halal, buat la..rasanya yang nih aku dah post kot kat entri RANDOM yang lepas..nak tau sape? klu dia, dia aku x add pun kt fb.haha. klu ke2.hampir tiap2 hari jumpa dia. Sape dah tau, duk diam2 sudah~ ;p

p/s : AKU NAK NAIK TAHUN 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Pages