Thursday, August 6, 2009

LAPORAN SEMINGGU

Agak lame x tulis blog nh. Ari nh nk wat report sket 4 dis week...tp, x byk sgt ler... saje2 je tulih 4 m'isi mse yg x seberapa nh...

Ari nh aku tak study!!!!!!!! Dengan bangganye aku gtau kat korang sume.hua3...
Bukannye saje2 tak study, tapi ad bnyak benda yg brlaku minggu ni...erghhhh...
1st skali nk gtau yg lec notes 4 dis week, sumenye ilanh.hu3...tak tahu kat mane. Mula2 ingat misplace, tapi bile dah pg sume tmpat yg pernah aku snggah,lecture hall(semestinyer), mdL, library, kdai che din n cafe.... x jumpe plak. So, aku jadi x de smangat nk study ari nh...(errr..boleh k gune dis excuse?????)

Semalam ad meeting sume ktua stesen 4 convex. Ku pun termasuk gak r coz aku ktua 4 ortopedik station. Takde pape yg mnarik p[un meeting smalam. HICOM cuma tanye kerja kitorang dah ciap ke blum. Hmm, group aku dah 95% dah ciao. ALHAMDULILLAH. Then, tetiba je HICOM gtau yg kitorang x confirm agi bleh pg x kat main campus coz H1N1.hu3. Terkejut aku dengar time tuh. Yelah, kitorang dah ciap sdia nk kat sbulan dah...tapi,mntak2 jadilah yer.he3. Sebut H1N1 nh, bimbng plak aku. Cewahhhh. Kat kmpus aku pun dah ad orang kena diseases nh. Dengar2, 7 org. Tp, x tau r. Semalam aku dah tengok ramai yg mula pakai topeng muka. Aku dah cuah. hu3.Ari tuh aku ad bace berite kat internet. Ramai dah terkorban 4 dis disease. Kat Terengganu pun ad gak.hu3

Last week, laptop kwn bek aku ilang. Ye letak laptop tuh dlm blik study. Then, ye kuar dari blik tu n g iron baju. coz ari tuh, kitorang dah plan nk g kfc. Pah2, ye pun msuk smula dlm blik study n tgok2....laptop dh HILANG!!!! yang saspennye, kwn aku tu kuar dlm mase 10 minit jer!!!!! So,kite bleh classifiednya sbgai kes kecurian 10 minit...he3 Opss...sempat agi tuh...
Kwn aku tu pun call me n mtx suh nek g bilik ye. Aku pun terkejut dgar citer ye. Aku n rumet kwn aku pun pg r report kt warden. Then, pak guard pun mailah 4 spotcheck....tp, x jumpe gak....2 ari lepas tu....laptop tuh dah JUMPA blik!!!!!!! ALHAMDULILLAH....ad sorang bdak tuh t'nmpak somthing kat sbalik pintu tangga. Ye pun pg tngok n bnda tu adlah LAPTOP kwn aku....hu3...Kwn aku pun HAPPY ler...stelah bermuram durjana slama 1 1/2 hari...he3

No comments:

Post a Comment

Pages