Thursday, April 30, 2009

kawin awal????

Alhamdulillah...akhirnya final exam dah habis... Skang nh tengah tunggu result minggu depan=) sume kawan aku pelik bila aku cakap yang result aku akan dapat nxt week..yelah express gler!!! Aku pun cam aterkejut gak lah bile mula2 aku dapat tahu.. Course aku nh memang cam2.. huk3...tetiba plak nervous nak tahu result nh...tak nak amik tahu boleh x???~lalalala~

Eh,aku ade crrite nak kongsi... Aku pun baru dapat tahu.he3 (bkn mengumpat yer...) kawan aku ade ceriter yang senior aku tuh dah nak kawin next week. Time aku dengar beriter tuh, aku terus terkejut gler!!!...(err...utk mengelak fitnah...aku x syok pun kat pakwe senior aku yer..) 2 orang tu senior aku. Diorang satu lecture n of course satu kos!!!! tapi yang aku terkejut tuh...umo diorang baru 21 tahun (diorang tahun 2). Diorang tak rase menyesal ke kawin muda2 ek?

Hmmm...memanglah kawin tuh bagus coz dapat elak maksiat kan..tapi..kalu boleh elak kan bagus..
diorang ade 3 tahun lagi 4 finish their study..Aku terpikir gak diprang boleh survive ke life diorang nanti? Kalu dapat anak nanti camne? Boleh ke diorang bahagikan mase 4 kuliah,anak n tanggungan yang len? (sekali lagi yer...i'm not busy body tau...just amik berat jer.) Entah lah..tapi citer nh pun tak konpemkan lagi..


A great marriage is not when the perfect comes together. It is when the imperfect couple learns to enjoy their differences.

TANPA...
Resah yang ku ubah dalam kata,
Melukiskan kesunyian,
Tanpa engkau aku tak mengerti,
Meski pagi itu indah,

Tapi akan sunyi tanpamu,

Menemani aku sepi,
Tanpa...

Cintamu aku resah,
Tanpa...
Kasihmu aku hampa,

Tanpa...

Dirimu aku mati,

Kini berat benar kurasakan,

Dalam relung hatiku tak temu,

Aku tak mengerti,
Takut aku jauh dari dirimu,

Dan kau tinggalkan aku sendiri,

Tanpa menunggu mati.



Nh lagu besh wooo!!!! dari kumpulan samsons punyer...lagu nh aku tujukan khas 4 someone who is very special in my life.. :')





No comments:

Post a Comment

Pages