Sunday, April 19, 2009

jiwa kusut masai....


mejaku time exam....~selanjar 3 punyer=p



Ade beberapa hari lagi b4 PRO 1. skang h sume kengkawan aku tgah struggle sebaik mungkin untuk terus berjuang untuk naik tahun 2..INSYAALLAH=)

Dah banyak notes yang aku bace..tapi aku risau gak.hu3...seminggu yang last nih,aku rase serba x kena. Nak sentuh notes nh,cam x boleh je...nak sentuh notes tu serba salah plak kat notes di sini(skema ayat..)..eh2 cam lagu UK'S plak. ~di sana menunggu, di sini menanti~ ha3=D

Ramai kawan aku skang nh tgah bermaustatin kat SURAU MURNI. Diorang study kat sana. kadang2 aku pun join gak. Untuk mendapatkan keberkatanNYA..INSYAALLAH.

Nanti aku exam 5 paper. SEQ(esei)-2. OSPE(stesen)-1. MCQ(objective)-2. Blok/topik yang akan masuk 4 dis exam adalah...16 blok!!!!! haiyya!!!!(pinjam ayat epan)
Takpe2.inilah pengorbanan seorang student yang ingin berjaya(skema lagi..).he3. Nh motivasi untuk diri sendiri..

Ok! now, i want 2 continue my 'luvly' biochemistry!!!.

CHAYO'!!! CHAYO'!!! ~luv peace89~

No comments:

Post a Comment

Pages