Wednesday, January 2, 2013

Minggu GILA


Minggu nih minggu resuscitation.
Minggu bagi aku yang agak menggila.
Ya! GIlA!

Last week after psychi aku balik rumah.
5 hari.
Bawak pulang hanyalah laptop dan beberapa keping baju.(keping?) hahaha.
Heaven gila balik rumah.
Dengan niat nak sedut semanagt PRO3 aku yang ketandusan.
Hari ke3 di rumah, on9.
Waaaaaa...banyaknya notification.
Setahu aku,time tuh aku tak update status apa2.
Maybe notification request game?
Bentak hati kecilku.ahaks~
Bukak2, semuanya dari Group 4(5th year).
Amboi! sapalah yang duk suka sangat post kat Group nih.
Ceh! semuanya pasal jadual new posting bersertakan sekali
 HOMEWORK untuk 1st day posting tuh.
Diulang, HOMEWORK.
Punyalah banyak si ketua letak link kat situ suh bukak coz
nak suh anak buah dia tengok dulu.
Tapi aku jsut scroll down, then tutup laptop, sambung baca novel.hakhak.
Tak cukup dengan itu, siap hantar mesej kot suh bukak FB. Ceh!

Pulang ke USM pagi Sabtu dengan harapan nak study petang tuh.
Sambil berdoa silalah bas jangan rosak lagi.
Malam tuh,siap stay up coz takut dengan doktor akan tanya soalan.
Dan pada hari seterusnya, tidur pun makin tak lena.
Sebab setiap kali ada kelas,
PIC akan warning siap2,
doktor akan adakan Q&A.
Tapi, doktor A&E semua baik2.
Semua macho2.ahaks.
Sejujurnya, posting resuscitation best tapi memenatkan otak juga badan.
dan
ESOK EXAM.
sekian.



p/s: you owe me something.
:(



No comments:

Post a Comment

Pages