Sunday, January 27, 2013

Mencari penyakit ;p


Hari ke2,minggu ke 2 Anaesth.
dan aku dah pun 'terjatuh hati' kat posting nih.hahaha.
Aaaaa...apa aku dah buat nih?
mana ortopedik aku? hahaha.
Tapi kan, kena pikir berulang kali untuk amik ortopedik.
Kalau amik anaest, boleh jaga anak2.heee~~~

Minggu nih suara aku hancus!
=.=
Penyakit selesema n batuk nih datang dengan tiba2.








Tak paham aku.
Tak menjemput kot?
Sudden gila onset dia.
Bangun pagi, terus tak ada suara.
Kalau ada pun suara cam Ramli Sarip tuh =.=
Berbiji2 gak la PCM aku telan.
Selera makan pun hancusss.=.=
Batuk2.
Muntah? perkara biasa.
Paling biasa time pagi.
Aishhh..macam morning sickness plak sebelum pegi kelas.
Tak pa. Practice make perfect.eh? hahaha :D
So, this week, aku awalkan diri aku untuk tidur.
Before 12am tuh, aku akan tidur.
Aku tahu, aku dapat penyakit nih sebab aku sendiri yang mencari penyakit.
Lately, kerap sangat ber'embun'.
So, stop dulu, sihat nanti sambung balik.
Al-maklumlah..saya budak final year yang terpaksa mencari sesuap ilmu.
hakhakhak XD


ok.sambung makan nasi ayam, minum ice blended(takpernahinsaf).;p

p/s: bimbang coz hari tuh duk sentuh TB patient.tapi dah tak bimbang sebab lepas makan PCM,kembali bertenaga.muahahhaha XD






No comments:

Post a Comment

Pages