Sunday, August 12, 2012

Day 6 - write 30 interesting facts about yourself


Day 6 - write 30 interesting facts about yourself

Okeh! Skang aku dah melompat ke hari ke 6 sebab aku tak sabar nak buat yang nih.hahaha. Tak kisah lah kan, rules dia tak suruh pun buat ikut turutan.hakhak :D


1. Nama penuh aku Farhana binti Kamaruzaman. Kat rumah panggil adik. Kawan panggil fana. Skang nih dah berleluasa kawan2 panggil aku nenda coz aku banyak cakap dalam kelas plus aku suka lelaki gangster (pengaruh KL Gangster)..so nenek + neneknda (bajet cam abang long) = nenda. Ada gak yang panggil aku doc peace. Diorang yang suka panggil aku doc peace bila jumpa kat jalan, sampai dah tak tahu nama aku apa sebenarnya. -___-"

2. Aku suka nombor 5. Sebab? Sebab aku lahir bulan 5, ada adik beradik 5 orang, aku anak yang ke 5 dan aku amik medic selama 5 tahun..insyaALLAH :)

3. Binatang paling aku benci adalah ULAR!

4. Aku takut hantu. Tapi aku suka tengok/dengar cerita hantu. 

5. Aku takut guruh dan kilat.

6. Aku suka kaler putih, purple dan hijau muda :)

7. Aku suka tom yam. Setiap kali balik rumah, mak aku mesti dah siapkan stok bahan2 nak buat tom yam dalam peti sejuk coz dia tahu yang anak bongsu dia nih hantu tom yam.hahaha.

8. Aku tak suka coklat. Bukan sebab nak diet, tapi aku rasa coklat itu amat muak. 

9. Kalu aku ke kedai makan, air yang aku order adalah sirap laici :)

10. Aku tak minum susu. Lebih2 lagi susu tepung. yak!!!

11. Cita-cita aku yang sebenar adalah arkitek. 

12. Aku kipas-susah-mati Detective Conan. Aku dah jatuh hati kat Shinichi.hahaha

13. Aku suka kucing aka segala binatang yang berbulu. Sebab mereka terlalu comel :)

14. Aku takut gemookk...dan kawan aku cakap yang aku ada penyakit anorexia. Bila berat badan aku turun, aku gembira tahap gaban.hohoho!

15. Aku seorang yang cengeng. hahaha ;p

16. Aku kuat merajuk tapi cepat dipujuk.

17. Aku seorang hot tempered. Kalu aku diam dengan tiba2, baik jangan tegur aku, biar aku yang tegur. hehehe

18. Artis perempuan yang aku suka Najwa Latiff! untuk dia! hey! hahaha

19. Artis lelaki yang aku suka Hazama dan Beto Kusyairi. Mereka tak glamer, tetapi mereka jujur dalam seni.eh? hahaha

20. Aku sangat suka Akademi Fantasia.hahaha

21. Walaupun aku adalah anak jurulatih sukan, tapi aku tak suka bersukan ;p

22. Tempat yang aku nak sangat pergi Korea. Ini impian biasa bagi seorang perempuan remaja macam aku kan? hahaha

23. Aku adalah bekas pelajar MRSM dan sampai sekarang aku masih tak paham sebab apa aku terpilih masuk kat situ coz aku tak pandai.

24. Aku suka baby! Tapi aku tak reti nak pegang -__-"

25. Aku fobia dengan Dr. P dan Dr. I. >.<

26. Aku selalu impikan seorang putera! Yang jujur dan ikhlas sayang aku, terima segala kekurangan aku dan keluarga aku. hehehe :D

27. Aku bekas student yang belajar bahasa Arab. Terkejut tak? hakhak XD

28. Aku seorang yang kuat tido!

29. Cita-cita aku nak jadi orthopaedic surgeon :)

30. Lagu yang aku suka giler dengar sekarang nih adalah dejavu-shila amzah.cool! :))

p/s: hari nih aku layan citer Boys Over Flower. Tak da keje kan? hahaha XD







No comments:

Post a Comment

Pages