Friday, December 21, 2012

Novel RAM


ASSALAMUALAIKUM.

Next week aku exam posting psychiatry.
Sekarang musim kesejukan di kelantan.
Maka enak kita ber'hibernasi' di dalam selimut.haha

Dan seperti biasa,
kalau nak dekat exam, aku akan menggila dengan novel,
especially Ramlee Awang Mursyid(RAM) punya.

Sejujurnya, aku suka semua novel dia.
Serius ok.hehe.
Novel dia kebanyakan berkisarkan psychiatry + pembunuhan.
Novel dia yang aku rasa paling terbaik setakat nih adalah

Fiksyen 302


Kisah multiple personality,
pembunuhan,
sains dan akal fikiran,
hasutan pemikiran.

Time aku baca novel nih, aku jadi takut.
Aku dapat rasa sendiri ketakutan/keseraman itu.
Rasa macam 'someone' tengah tengokkan kita?
hehe.
Dan time aku serach n download pic nih pun aku jadi berdebar2.
hahaha.


Novel yang baru aku habiskan hari nih adalah bertajuk MIKHAIL



Berkisahkan rahsia di sebalik $1USD.
Dan aku pun masih tak tahu pasal kebenaran tuh.
ada sesiapa yang tahu?
Please,let me know. =)




No comments:

Post a Comment

Pages