Thursday, November 22, 2012

Surgery Final








5 minggu posting surgery nih.

Dulu, time 4th year, serius menyampah dengan posting nih. tension dengan doktor, tension dengan logbook, tension dengan exam dan tension dengan segala bagai.

Sekarang 5th y, alhamdulillah perasaan menyampah tuh dah x ada. Happy coz semua doktor baik :)

Habis posting kali nih sangat best coz dapat belajar banyak benda. Aku suka! :D

Kalau dulu langsung x tahu management UGIB/obstructive jaundice, sekarang di hujung jari.eh? hahaha..padahal baru habis exam clinical tadi ;p

Exam MCQ n MEQ pun ok2 je kot? Yang paling bimbang MCQ. Aku doa supaya lulus lah aku. Aku x nak fail n x nak VIVA :(

Exam clinical pun ok gak la. Macam teaching. Prof baik :) Aku dan 2 orang lagi kawan aku adalah calon exam paling terakhir dalam group kami coz exam hari nih. Diorang dah habis semalam agik. Apalah nasib aku selalu je exam paling last..last day plak tuh.hahaha.

Okeh! next posting my feveret! Orthopaedic. Bismillahirahmanirrohim :)

p/s 1: Doakan mereka2 di GAZA.
p/s: Ya...matang itu subjektif :)



No comments:

Post a Comment

Pages