Wednesday, October 3, 2012

Kesabaran teruji atau diuji?


Minggu ini minggu tercabarnya kesabaran sebagai seorang student final year.


Minggu nih minggu struggle balik disease2 yang tergendala time kitorang 'cuti rehat' time NICU hari tuh. Letih weh. 2 malam berturut2, bersengkang mata -___-"


Minggu nih oncall dengan Prof. Z. Semua dah tahu stail dia camna. Seram sejuk betol petang tuh before pegi onkol!-___-"


Minggu nih kena present radiograph dengan doktor R. Sangat2 scary. SERIUS! <<< baru habis present tadi


Minggu nih ada assessment dengan my supervisor. Dia nak buat macam long case examination. Dan alhamdulillah, dia suka aku present history walaupun tuh 1st time kot aku clerk patient bronchial asthma coz aku tak suka asthma.hahaha.


Minggu nih kalut nak penuhkan logbook especially bab present case tuh. Ada 1 lagik!


Minggu depan aku exam! EXAM! EXAM! EXAM! >.<


aku nak luah rasa ketidakpuashatian kat sini boleh? mestilah boleh coz nih kan blog aku.hakhakhak XD
yang nih memang menguji tahap kesabaran aku~

Rasa geram tak, bila kita msg kat someone nak tanya benda yang agak PENTING, then org tuh langsung tak reply. So, dengan berfikiran positifnya, kita anggap dia tak da kredit nak reply. Then, bila jumpa kita beberapa jam kemudian, langsung tak cakap pape(maaf or anything), then kita plak dapat tahu dari orang lain, yang someone tuh ada msg dia. Hahahahahaha. Sorry, nih bukan gelak ikhlas, nih gelak sebab geram! Ok.fine. tak kawan dengan kita sudah. Kita pun tak nak kawan dengan awak! =P hahaha.gedik tak?






No comments:

Post a Comment

Pages