Thursday, October 18, 2012

Bual-bual kosong!


ASSALAMUALAIKUM!

Lama kot tak taip-taip di sini.hahaha. Minggu nih minggu pertama surgery. Study sikit, main-main banyak...mungkin sebab next week cuti raya aji kot. Excited tuh datang awal la plak. ;p

Posting paediatric tamat dengan gembiranya coz kali nih tamat posting paediatric dengan berilmu la sikit.haha..walaupun MEQ.%^*&$##@!!#%^&*() ..tapi alhamdulillah la.still lulus.

Sepanjang aku tak update blog nih, macam-macam berlaku. Bila kita dah naik tahun 5(final year) perasaan cepat terasa hati kat orang sekeliling tuh sangat rendah tresholdnya..yakni cepat terasa hati. hahaha. Salah paham sesama sendiri memang selalu la. Aku cakap lain, si A paham lain. Si B cakap itu, aku paham macam nih. Bila dah banyak sangat salah pemahaman, mulalah terasa hati tak ingat dunia.

Semalam ber'dating' dengan 2 kawan baik aku dunia akhirat. Lepak-lepak dan mereka bercerita tentang pelamin, hantaran serta baju persalinan.hahaha. Aku yang masih kanak-kanak comel nih hanya mendengar dan terasa ke'excited' nak pergi majlis budak 2 orang nih nanti. hahaha. Tengah-tengah diorang bincang, diorang masukkan isu aku yang aku rasa cam nak gelak guling-guling macam tenggiling.hakhak. Kelakar. Ok.aku takkan cerita kat sini coz ramai 'mata-mata' kat alam maya nih.hahaha XD

Minggu nih busy. Presentation seminar, siapkan case report, siapkan seminar radiology before balik rumah, study lagi.fuh!

Ok. Setakat nih je lah aku bebel. Nak solat and siapkan slide presentation! XD

p/s: bila kita cakap, dia buat dek, bila kita buat dek, dia nak cakap-cakap. apakah? =p

No comments:

Post a Comment

Pages