Monday, September 17, 2012

Paediatrics =)



ASSALAMUALAIKUM dan HI!

Hari nih dah masuk minggu ke 2 kat posting paediatrics. Apa yang boleh cakap, posting nih bermakna kali nih berbanding time 4th year dulu yang blurrrrrr. hekhek. Agak best la posting nih sebab stay kat HUSM. 4th year hari tuh kena pergi HKB coz final year yang posting paediatrics duk kat HUSM. Tak cukup patient sangat..Best kalu stay kat HUSM coz kitorang boleh belajar dengan doktor2 sini since mereka adalah lecturer.

Kali nih aku rasa cam belajar banyak benda kat paediatrics. Kali nih gak rasa semangat belajar tuh tahap normal lagi (maknanya tak merundum.haha). Mungkin dengan adanya homeworks doktor bagi time ward round. Jadi, balik bilik, kena cari lah nanti esok doktor tanya boleh jawab. So, tak rasa malu kat kawan2 and HO/MO. hahaha.

Aku dah cair sudah dengan Prof N. weweeeeee~~~ :)

Ok. abaikan aku. ;p

Ok. sini je main taip2.haha. Sebelum tuh, nah aku bagi satu gambar nih memandangkan skang nih posting paediatrics.hahaha.



Mak cik aku dengan anak dia(sepupu aku).
Budak nih susah giler nak pergi dekat...maybe stranger anxiety? hahaha
Tapi kan dia comel tahap max!..weeee~~
Tasneem. Bukan yang nyanyi 'aku suka dia' tuh tau!


p/s: Mak cik aku nih pakar sakit puan. Anak saudara dia remedial O&G.cool x? hahaha
=p






No comments:

Post a Comment

Pages