Monday, September 10, 2012

Itu ini.


Assalamualaikum.

Hari ini, 10 September 2012, Isnin.

Bergelar 5th year medical student bukan senang.

Senior segala senior dekat sini.

yelas, kos lain 4 tahun, medic je 5 tahun.

Dipandang sebagai penolong/pembantu/mungkin penyelamat oleh para junior
 terutama sekali 4th year, mereka yang baru kenal clinical year =) 
macam aku dulu yang blur setiap kali masuk posting baru.haha

Dipandang sebagai 'pelajar harapan' oleh doktor2 di sini since kami dah pun 5th year.

Final year.

Tahun penentu.

Final exam bulan 6.

Tak sampai setahun pun -___-"


Menentukan layakkah kami bergelar seorang doktor.

Bukan hanya kerana status doktor semata-mata.

Tapi juga 'penyelamat' dan juga 'pembantu' orang awam. insyaALLAH.

Dan sebab itu lah, tidur aku tak lena. hahaha.


p/s 1: Teringat someone bercerita kat aku tentang hospital yang selalu dia pergi. Hospital tuh dipenuhi dengan doktor2 sambil lewa terhadap patients. Dan aku jadi mangsa dengar bebelan dia since aku adalah medical student.

p/s 2: Pangkat A dalam akademik tak semestinya pangkat A dalam sahsiah diri. Allahualam.

p/s: 3: Doakan aku. Terima kasih! =)




1 comment:

Pages