Wednesday, July 11, 2012

Group 4 Happening!


Acara : Kenduri durian
Waktu : 6pm-7.30pm
Anjuran : YUS! hahaha


















Happening okeh! hahaha.


Mula-mula kenal, sume diam2.
Tak rapat sangat cam skang nih.
1st posting kitorang paediatric.
Aku dulu rapat dengan Aida je.
Ada Aida, ada aku.aku x kenal sesapa pun.haha.
Kenal2, tapi x rapat sangat la.
Posting paed dulu team dengan amin, faiz, k.tqah, padmini, nich, aida, diana, bel.
So, baik dengan yang nih jela.hahaha

Masuk 2nd posting, surgery, dah terpisah...
masuk team lain plak,
rapat yang lain plak.hahaha.

Masuk 3rd posting, orthopaedic, team aku sumenye perempuan


team terbaik setakat nih buat aku.XD
Start sini baru aku mula rapat dengan k.ina,k.wani dengan dayah.
K.wani, mula2 aku takut nak cakap dengan dia coz dia terlalu pendiam.
Tapi itu hanyalah dusta belaka.hahaha.
K.ina ok je coz dia peramah. hahaha.
Dayah pun terlalu peramah.hahaha.

*sori, entry nih banyak tulis hahaha coz aku happy ;p*

After orthopaedic, kitorang dah start minor posting, Oftalmologi.
Start nih barulah aku rapat dengan semua orang.
Kalu nak pegi makan kat cafe, semua ahli group kitorang mesti ada.
Satu meja kat cafe harmoni tuh penuh dengan geng2 kami.
Mungkin minor posting, so terasa 'kesenangan' di situ.
Stress pun berkurang.hakhak XD




*time community eye service aka CES*

ORL pun minor posting gak. 
Bahagia gak coz tiada stress di situ :D

time abis MCQ ORL

Aku ingat ahik, time posting nih, 
kerana terlalu kelapangan,
kami selalu je keluar pegi KB Mall.
Time tuh plak baru masuk duit JPA.
*orang kaya*

mangsa terjah~


budak comel.hahaha. *mesti kembang semangkuk kan? kan?* ;p


nih dia budak2 kaki shopping.
:D

Habis je minor posting, kami masuk Medical.
Time nih serius okeh.
X boleh main2. *bajet*
Posting nih serius penat.
Pagi kat HUSM, petang kelas kat HKB.
Kalu kelas dengan Dato' R*****,
sume duk gelabah pikir sapa akan jadi mangsa perfom PE.hahaha
Tapi, serius, Dato' R***** baik je kot?

Then, psychiatric dan neuro.

time nih fresh abis exam psychiatric.
Tengok, sume duk galas beg lagik.hahaha

Dan yang terakhir adalah O&G.

Hampir setahun kitorang together2, Group 4.
Banyak gila kisah suka dan duka.
Macam2 ragam budak dalam group aku nih...
ada manic, blurrr, happy go lucky, sengal, suka mengacau..sume acuan ada.hahaha

Aku harap kami semua group 4 dapat naik tahun 5 sama2,
Tiada yang tercicir.aminnnn..
Harap2 tahun 2013 kami akan jadi DOKTOR! :)
Aminnnn...


p/s: sedih plak nak balik rumah. baru abis 4th y dah sedih. Nanti dah abis 5th y camna?
p/ss: setiap pertemua, pasti ada perpisahan XD











1 comment:

  1. Yes!!ada orang puji!!
    alamak, come help me get back to earth!!kembang sangat ni dah nak terbang jauh~~
    amin. semoga kite sume naik tahun 5. takoooot~
    sayang korang sume~~walaupun hanya doc peace je yg baca nih.haha.

    ReplyDelete

Pages