Tuesday, March 2, 2010

TAMAT suday....

lame giler x update dis blog...
huhuhu...dah bersawang pon =p
2 minggu lalu adlah minggu yg memenatkan...
aku terlibat 2 events pd ari same...27hb 02 2010
hohoho...MSFT n COURSE N8

2 minggu aku tdo lwat coz keje menimbun..
tula...sape suh tangguh2 kan.huhuhu.
study???? 2minggu aku 'bermusuh' ngan notes
hahaha...gler brani mati la...hahaha.
lecture???? ade gak la yg terpontengnyer..huhuhu
start 23hb 02 2010 tuh,aku start monteng..
coz kad yg aku kene wat x ciap2 agi.~~~nge...
24-25hb,adlah saat2 genting aku.

mlm 24hb tuh, aku ad meeting tuk sume ahli2 MSFT
yg akn pegi SMKA MELOR 26hb tuh...
pagi-ptg tuh, aku bz n bertungkus lumus
ciapkan tugasan aku-wat kad...
ssah gak nak wat kad nh...esp 1st y pnyer...
coz aku br tau yg aku kena bt 1st y tyme mggu tuh.
jenuh aku perah otak..hua3...
mlm tuh, bergegas pegi meeting
lame gler meeting....................
9pm-12am.....
balik2 bilik, trus sambung wat kad agi hinggalah
pkul 5am....tdo skjap,6.30am bgn tuk solat...
then tdo hinggalah....................

pg 25hb....ainin mai bilik aku suh g beli hadiah
tuk family day..
bgn2,mandi,ciap2...g mkn then pg mydin ngan afiq...
lame gler duk c2,pkir brg pe nk beli~~~aish...
duk c2 dr 10.45-12.00pm...
smpai usmkk dlm pkul 2.30pm.
nek bilik, terus solat zohor...
then pg klas...satu ape pun x masuk da.....
ptg tuh, balik bilik, smbung agi wat kad...~~~x ciap gak.
ayat2 yg nk tulih tuh penim aku mikirnyer...huhu.
mlm tuh pegi nirwana plak...
pegi beli barng2 yg x settle2...
balik2 pkul 10.30pm.
sampai bilik, bungkus2 hadiah plak...
kna selesai mlm tuh gak coz keesokannya aku kena
pg SMKA MELOR...huhuhu..
tgh2 bz ngan hadiah2 tuh, tb2 pnasihat MSFT
msg...tnye ade prob pape x tuk prog nh...
aku yg ngah mamai nh...jwb jela...x da msalah..~~~agaknyelah~~~
proses bngkus hadiah nh abis pkul 4 am kot...
THANX to FAKHIRAH TEOH,ZATI n AZIE...:))
coz snggup tlg aku...huhuhu..kalu x..
aku x pegi kot MSFT tu..hahaha..

26hb...pg tuh, bgn solat subuh n then kemas2 brg2
(br 50% aku ciap kemas brg tuk pg SMKA MELOR)..
roslah kol, tkut aku x bgn agi pg tuh..hehehe,,tq2...
2 ari aku duk kt SMKA MELOR...besh2 :))

27hb...balik usmkk n ciap2 tuk course n8...
n then...sume dah abis....
MSFT dah abis,,,course n8 dah abis :))
tp, still windu ngan tyme2 aku bz dl..
btol2 menugji ketahanan fizikal n mental..hahaha..
mlm tuk course n8 tuh, aku klh ngan mental aku..~~aishh..
papelah.....yg penting dh TAMAT.



peace_life89


No comments:

Post a Comment

Pages