Monday, March 22, 2010

mengapa2222222?????????

bleh x nk komen n melahirkan rase
ketidakpuashatian aku d cni????
hehehe..bley jer kn????
nh kn my blog.:))

aku ske seurvey fb kwn2 aku,
tyme2 aku belek muka buku diorg nh
adelah sorg tu....
miss X (bkn name sebenar)...
act,dia nh kwn aku tyme sek dl
sek Y (bkn name sbnar).huhuhu
aku akui yg dia nh cntek,
mnarik,
tertarik
n mmg deeeeBOOOOM gler ah.
tyme skolah dlu,
dia nh rmai la peminatnyerr..
so aku x heran lah skang nh
dia ade bf kan?????
bf dia tuh aku knal
name dia mr Z(bkn name sbnar).

dlm fb miss X nh adelah dia
ltak gmbar dia n bf dia tuh,mr Z.
aku x kesah sbnarnye..
sejak 2 menjak nh aku kesah
coz dia dh mule ltak
gmbar dia n mr Z
tuh ngan pkai sluar pendek..
errr...still pkai baju owkay~~~

miss X adlah muslima n mr Z adlah muslim.
so?????
mlas aku nk bg tazkirah pnjg2
coz aku taw yg aku nh pun
bkn seorg muslimah sempurna pun...
just nk ingat mengingati as sesaudara islam kn.
yg aku lagi x puas ati tuh,
miss X tuh bkal CIKGU!!!!!
aku ulang CIKGU
ulang agi, CIKGU
.........X_X.........
xleh byg if student
n mak bapak student
nengok gmabr2 tuh...
ape reaksi diorg nnti???
kalu aku,
never222222222222222222222
antar ank aku kt skolah
yg dia ngajar
even she's my fren!

aku taw la yg aku nh
pun bkan nye btol2 bek
n alim.
aku akui la yg aku nh xde la
pkai tudung labuh.
berpengetahuan yg tinggi
dlm bab2 agame nh..
aku tau yg miss X tuh same ngan aku.
wpun dia free hair,
x bermaksud dia
bleh bebas nk buat ape.
kenelah jge maruah n name bek ISLAM.
lbih2 agi kamu tu kn bkal cikgu~~~~

owkayla...
dh luah pun.
sape2 yg terbace nh,
or miss X sendiri yg bace,
sy mtx maap ler bebanyak
bkan niat nk memalukan
just peringatan sesama umat islam kn.

p/s: jgn berkata/bercakap seolah2 HIDAYAH itu milik kamu selama2nya....

No comments:

Post a Comment

Pages