Wednesday, September 29, 2010

sibukkah diri ini?

wuiiihhh...since masuk usm after raye nh,
x tulis papepun kt blog nh.
hahaha
i'm bz okay..
kah kah kah...ayat x ley blah ;p
dis week,week nh sgt2 menguji ketahanan mental aku.
adoyai~~~
yela.

1st skali,
bz pasal nk arrange cfcs (ala..yg masuk,kuar kg tuh)
jumaat nh kitorang masuk kg.
TDO kt sana.
byk bendalah nk wat.
aku ketua dis tyme.
nasib bek ahli2 kump aku
tau nk keje masing2.tQ! ;)
tp,ade jerkk...prob kn....
pasal keluarga angkat la,exhibition la...n bla3...
adoyai...
jumaat lepas p gantung BANNER...
yela,nk wat exhibition kn?
kenela promote2 sket kt org kg nh :)



dicuri dari fb ninie...kuang3~~~





memandangkan aku curi gambar banner dr fb ninie,
nh aku letak gambar die~ 2 puteri UMNO.hahaha

2nd sebab aku bz dis week...
aku kene present case dis week..
adoyai~~~
cari2 patient...okla...dptla..
last2 minute,patient tuh asyik nangis jer..
x leh tgok org..besela..
patient bdak..huhuhu..
bayangkan...
sok nk present kt doc nh...
mlm tuh nk cari patient..
nk djat 2 jam kot...round2 ward 6S tuh..
jln2...jumpelah sorang patient nh..
bdak gak..6 thn..
nsb ek x dbyk meragam sgt...dh pun settle..alhamdulillah...

sbb terakhir aku bz..
g raye ngan kwn2 aku.
hahaha..
jumaat tuh,
g raye kt PASIR PUTEH...
sabtu tuh,
raye kt KB...
hahaha

SELAMAT HARI RAYA :)

p/s: sy suke tgok awk. sy suke ckp ngan awk.
sy suke joke ngan awk. pendek kate...sy suke awk.hahaha :D


No comments:

Post a Comment

Pages