Monday, May 17, 2010

entry '4' ayah


gmbar nh tyme aku dpt anugerah plajar cemerlang-tuk sume matix

tetibe nk post entry khas tuk ayah. hehehe.
name ayah aku HJ KAMARUZAMAN HJ YUSUFF.
ceh2..promote jek~~~

ayah aku nh bek2.
penyayang.
kiut.
gagah n berani.:))


act, aku nk cter sket la jasa ayah aku =)
jasa ayh aku mmg2 terlalu besar.
ayah aku slalu antar kitorg pegi skulah
dr tadika-----> university

even dh practical pon =p

x prnah jemu n merungut.

aku tabik gler la ayah aku.

ayah aku nh bz lately 4 training dak2 skan.
w'pun ayah bz,
dye ttap jg kebajikan kami semua :)


ari tuh,
ade sukan kt trg,

kalu x salah aku, MSST (majlis sukan sekolah2 terengganu)
minggu tuh mmg ayah bz la.
tp, ari tuh,
kak pah kena pegi pahang.
tmpat dye praktikal.
abis je sukan ptg tuh,

ayah trus pecut pegi pahang plak.
keesokannya plak, antar aku balik klate.
terharu pun ade.

kdg2 aku ade jer gtau kt mak,

yg aku x kisah jer balik usm ngan bas.
tp, mk ckp x pe...
ayah nk antar.aish~~~

antara kami 5 beradik,
aku paling banyak yg ayah antar aku pgi balik.
dr tadika--->sktj--->smmkgb--->mrsm qber--->kmkulim--->usmkk
tyme mrsm qber,
tuh 1st tyme ak duk hostel.
so, ayah n mak akn dtg 2 minggu skali.

then, aku wat matrix plak kt kmkulim,kedah.
tyme tuh, ayah n mak dtg sbulan skali.he~~~

kkak2 aku slalu jer gtau aku nk manje.

manjer ker???? =p

ade skali tuh,
aku tensen gler.
aku x dpt jwb soklan math yg cg bg jer..

tp aku nangis cam pape je.
kol mak n ngadu2.

keesokannya,
mak kol
ckp yg ayah n mak nk dtg kmkulim..
aaaishhh~~~ terharu lagi :')
*padahal gembira :D


skang nh aku duk kt usmkk.
ayah n mak nk sgt tgok aku jd doc st ari nnti.

insyaALLAH~~~

No comments:

Post a Comment

Pages