Thursday, October 1, 2009

raye '09

malam2 nk dkat rayer :)



2 ari b4 rayer



X lambat lagi kot nk wish Selamat Hari Raya Aidilfitri =)
Raye ari tuh agak besh n agak borink....

Besh coz dpat kmpul ngan sume adik beradik aku dis year...along, k.yie + a.zul, abang, kak pah...n semestinye ngan mak n ayh aku.
Taun nh gak dpat duet raye lebey...ha3

Borink coz x ramai sgt org mai raye kat umah aku :(

Pagi raye aku bgun awal (aku mmg excited bab2 raye nh...he3).

Bangun tido, solat subuh, tido jap...dlam pukul 6.45 aku bangun balik,
gosok gg n terus p dapur...
kat dapur, aku tgok, ayah n along dah ade...ngah makan2.
aku pun join la sekali.


Pagi raye ari tuh, mak wat nasi minyak,
pah2 ade ketupat (nh tempah jer...he3),

sate ikan (nh k.yie g tempah) n rendang daging.

Raye pertame kitorang st family p beraya kat kg ayah.
Dekat jer...Telok pasu, dlm 15 minit cam2 r...

Raye kedua, kitorang beraya kat umah2 sedara sblah mak aku plak.
dekat gak...Telipot

Raye ke3, g umah mak sedare aku, che de.
Ye wat umah terbuka.
Coz ye baru pndah dr KB-KT.
Ye dpt tukar hosp dah...


Raye taun nh, banyak btol kenduri kawin.

Start raye ke4-ke7.
Sepanjang tuh, keluarga aku x masak2.he3...jimat :)

Aku lagi truk...after subuh, tido2...bgun pkul 10...
ciap2 kenduri terus...
ha3...
breakfast + lunch skali...2 in 1


Taun nh jgak, kwn aku dtg umah...x pnah2 dtg..hak2
Raye ke3, ifah n adham meh umah aku.
Sesat byak kali...
he3..dahlah aku slah bg instruction =p
Xpelah...sampai jugak kan????

Lame x jumpe Adham. Dah kurus. setahun lebey x jmpe ye.
Last skali,time matrix.
Tapi, pengai still x ubah...asyik buli aku jerrr....=p

Raye ke4, Shahrul Hafiz n da geng mai umah aku.

Aku ingatkan ye sorang jer nk mai...

Skali, satu rombongan mat motor mai!!! aku perhati btol2..
rpa2nya geng aku time SMKKGB dl..
pergh...
lame btol x jmpe smpai aku senyap je lyan tetamu2 tuh. he3

Shahrul Hafiz nh kwn bek aku since darjah 2 agi.

Ye sekepala la ngan aku.
Aku slalu pnggil ye atok coz time skula rndah'
ye ske melatah2...so, aku glar ye atok.he3...

aku duk umah seminggu lebey...best siot...he3
So, skang nh aku kene concentrate tok selanjar 1 bln 12 nh.



mood aku tyme raye taun nh :p

p/s: aku happy2222 n bahagia skang...n mood study pn okay.... ~hopefully~ (^_^)

No comments:

Post a Comment

Pages