Monday, September 14, 2009

RAYE2 !!!!! :)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
&
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Selamat hari rayer...yeayea2, 4 hari lg nk rayer :) tp, kengkadang terpikir gak, bln pose nh dah nk abis, cukup ke amalan aku??? terpilih ke aku utk malam 1000 kemanisan,lalilatulqadar??? ~ALLAHUALAM~
Hari nh aku balik umah. Yeayea2!!! Bas pkul 2pm, tapi aku g dalam pkul 12pm cam2 lar coz nk solat jamak terus kat kb mall.

Memandangkan beberapa ari agi nk rayer...nh aku sertakan gambar2 ketupat n pelita utk nekkan semangat kite sume :)











Yeayea! X sbr gler nk sampai umah... :)
Sampai x study beberape ari yg lepas da.... Raye taun nh, tambah sorang, my bro in law. Complete taun nh coz sume adk beradik balik, along n abg balik mlm rye, abg zul balik kamis, aku balik nanti :), kak pah n kak yie x yah balik pun x per....coz dah memang duk kat umah...ha3



Raye taun nh x de baju baru...just pakai bj ijo nh jer...abis bajet taun nh...huk...tp, make sure ade kasut baru....YEAH! :D


Semalam g tukar tket kat Jln Hamzah (bas SP BUMI). X leh tukar sbnarnye...ake kena beli tiket len, tiket tuh aku suh kaunter tuh tlg jualkan. Kalu ade org beli, aku dapat la rm10 (hrge asal, rm14.30)...hmmm...boleh la...kalu x de beli, kira burn la tiket tuh...hu3....

Tiket baru aku beli tuh, harge ye rm14.40. Aku pun tnye la bdk tuh, "knp nek harge? bukan ke tiket nh harge ye rm14.30?'' w'pun nek seposen, tp aku nh sensitif gak ngan brg yg nek harge nh.

Pah2 ye kate, " x la kak, mmg harge betul la tu".
"mane ade btol! sy baru je beli tiket minggu lepas,rm14.30"
"x tau lah kak...." ye terkejut gak coz aku m'jwb agknyer...
''hmmm...maybe nek harge coz wane tiket len kot,,,dl wane putih, skang wane kuning" aku perli ye...
ntahlah...nk raye, sumenye nek harge. Jgn taxi nek harge suday...mati aku nnti nk p stesen bas....huk3 (x_x)




No comments:

Post a Comment

Pages